گرافیک Xbox Series S ممکن است شروع به بهتر شدن کند.

گرافیک Xbox Series S ممکن است شروع به بهتر شدن کند.

Xbox Series S

مایکروسافت در حال ایجاد یک تغییر اساسی در کنسول Xbox Series S است که می تواند عملکرد آن را به روش های چشمگیری برای همه دارندگان بهبود بخشد.

Xbox Series S

در نوامبر ۲۰۲۰، مایکروسافت هر دو کنسول Xbox Series X و Xbox Series S را به صورت پشت سر هم عرضه کرد. Xbox Series X سخت افزار قدرتمند بصری مایکروسافت با قیمت مناسب خواهد بود و Xbox Series S گزینه مقرون به صرفه تری با تمرکز بر تصاویر ۱۰۸۰p خواهد بود. با این حال، کنسول Xbox Series S به دلیل سخت افزار محدود، بدون انتقاد نبوده است. ایکس باکس هر کاری که می تواند انجام می دهد تا از این کنسول بیشترین بهره را ببرد، از جمله تغییری که در آینده می تواند قدرت کنسول را افزایش دهد.

در یک به‌روزرسانی توسعه‌دهنده در رابطه با ،Microsoft Game Dev Xbox Series S تأیید کرد که تغییر بزرگی در کنسول ایجاد کرده است که باید نتایج مثبتی برای بازی‌ها در آینده داشته باشد. در آینده، توسعه‌دهندگان بازی به «صدها مگابایت حافظه اضافی» برای بازی‌هایی که در Xbox Series S نسبت به قبل اجرا می‌شوند، دسترسی خواهند داشت. این حافظه قبلاً توسط این کنسول برای استفاده سیستمی رزرو شده بود، اما اکنون آنلاک خواهد شد.

کنسول ها به طور جهانی حافظه را برای فرآیندهای سطح سیستم ذخیره می کنند. کنسول های مختلف نیازهای متفاوتی دارند، بنابراین میزان حافظه مورد استفاده متفاوت است. چرا که برای Xbox Series S اهمیت دارد این است که کنسول لزوماً حافظه کافی برای شروع ندارد. Xbox Series S در مقایسه با Xbox Series X که ۱۶ گیگابایت حافظه دارد، تنها ۱۰ گیگابایت حافظه دارد. پس از حذف حافظه ذخیره شده برای سیستم Xbox Series S، توسعه دهندگان بازی فقط نزدیک به ۸ گیگابایت برای استفاده در اختیار داشتند.

Xbox Series S

چیزی که مشخص نیست این است که مایکروسافت دقیقاً چه مقدار حافظه برای توسعه دهندگان بازی برای استفاده در Xbox Series S آزاد کرده است. صدها مگابایت مطمئناً ارزش تأیید دارد. توسعه دهندگان مطمئناً از هر مگابایتی که در اختیار آنها قرار می گیرد برای بهبود بازی های خود برای بازیکنان این کنسول استفاده خواهند کرد.

این بدان معناست که تا زمانی که توسعه‌دهندگان برای تنظیم حافظه اضافی در دسترس خود وقت گذاشته‌اند، بازی‌های Xbox Series S باید نسبت به آنچه قبلاً می‌بودند، بهبود یابند. این بدان معنا نیست که بلافاصله اتفاق می افتد، زیرا توسعه دهندگان به زمان نیاز دارند تا تنظیم کنند، و به این معنی نیست که تغییرات اساسی خواهند بود. اما این می تواند به این معنی باشد که تصاویر بصری Xbox Series S به طور کلی در بسیاری از بازی ها بهبود می یابد.

متاسفانه ریشه انتقادات نسبت به این کنسول با باز کردن قفل چند صد مگابایت حافظه حل نخواهد شد. مایکروسافت برای دستیابی به مخاطبان بیشتری تصمیم گرفت یک کنسول کمتر قدرتمند عرضه کند و مزایا و معایبی در ارتباط با آن وجود دارد. با این حال، هنوز هم خوب است که برای بهبود پلتفرم تلاش می کند. به خصوص که این کنسول در آینده ای قابل پیش بینی به جایی نخواهد رسید.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x