Devil May Cry 5: به فروش 5 میلیون واحدی خود رسید.

فروش ۵ میلیون واحدی Devil May Cry 5

Devil May Cry 5

آخرین بازی از سری بازی‌های تحسین‌شده هک اند اسلش، Devil May Cry 5 پس از گذشت سه سال از عرضه به یک نقطه عطف فروش رسید.

Devil may cry 5

Devil May Cry 5 ششمین بازی در فرنچایز Devil May Cry و پنجمین عنوان اصلی این سری است. در ادامه داستان یک دانته در حال بازگشت، عنوان اکشن می بیند که بازیکنان با استفاده از قدرت هر سه شخصیت قابل بازی در دانته، نرو و تازه وارد به فرنچایز ،V با شیاطین مختلفی روبرو می شوند. بازی با استقبال خوبی روبرو شد. طرفداران و منتقدان و بازی در هفته های پس از انتشار فروش خوبی داشت.

تنها دو هفته پس از اولین عرضه، Devil May Cry 5 دو میلیون نسخه فروخت. در اولین سال عرضه، فروش این بازی بیش از سه میلیون نسخه بود. اکنون، بازی به یک نقطه عطف فروش دیگر رسیده است و در مجموع به بیش از پنج میلیون واحد فروش رسیده است.

این باعث می شود که این بازی به پرفروش ترین بازی در این مجموعه تبدیل شود و فروش ۴٫۸ میلیونی Devil May Cry 4 را پشت سر بگذارد. کارگردان بازی، هیداکی ایتسونو، آرزو داشت که این اثر بهترین اثر او باشد، و با رقم فروش بالاتر از بازی‌های قبلی Devil May Cry، بسیاری از طرفداران امیدوارند که او اکنون معتقد است که به آن رسیده است.

جدا از منابع رسمی که اعلام کرده‌اند بازی Devil May Cry 5 بیش از پنج میلیون نسخه فروخته است، هنوز اطلاعات زیادی در مورد چگونگی دستیابی به این رقم در بازی وجود ندارد. یک سال پس از انتشار اولیه، بازی یک نسخه ویژه داده شد و به Vergil اجازه داد تا یک شخصیت قابل بازی باشد. Devil May Cry 5: Special Edition برای PS5 و Xbox Series X منتشر شد که به دارندگان کنسول های نسل بعدی اجازه می دهد تا بازی را در اختیار داشته باشند. اما معلوم نیست این رقم پنج میلیونی شامل فروش نسخه ویژه می شود یا خیر.

Devil may cry

حتی اگر Devil May Cry 5: Special Edition کمک کرده است که آخرین محصول این مجموعه به بیش از پنج میلیون نقطه عطف برسد، همچنان رقم فروش قابل توجهی است. به تازگی، بازی زنده ماندن زامبی Dying Light 2 اعلام کرد که در اولین ماه از عرضه، پنج میلیون نسخه فروخته است. حتی پس از تأخیرهای متعدد و گزارش‌هایی از باگ‌های درون بازی، Dying Light 2 باز هم نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرد.

Devil May Cry 5 نیز با استقبال مثبت منتقدان روبرو شد و در نهایت به عنوان یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۰ از نظر متاکریتیک به پایان رسید. با استقبال بسیار خوب، بسیاری از طرفداران از خود می‌پرسند که چه زمانی ممکن است بازی بعدی از سری Devil May Cry در راه باشد. با این حال، اکثر گزارش ها حاکی از آن است که بازی حداکثر در مراحل اولیه توسعه قرار دارد. حتی با وجود یک بازی از Itsuno در سال گذشته، احتمالاً هنوز سال‌ها باقی مانده است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

Devil May Cry 5 هم اکنون برای PC، PS4، PS5، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x