Xbox دسته بازی Tartan را آشکار کرد.(2022)

Xbox دسته بازی Tartan را آشکار کرد.

Xbox

Xbox به طور رسمی دسته Tartan را معرفی کرد، یک کنترلر سری X با نسخه محدود با یک طرح پارچه اسکاتلندی اصیل بر روی صفحه خود.

Xbox

در طول بیش از ۲۰ سال از زمان عرضه Xbox اصلی در سال ۲۰۰۱، برند پرچمدار بازی مایکروسافت هیچ کمبودی در طراحی های منحصر به فرد و چشمگیر برای کنسول ها و کنترلرهای خود مشاهده نکرده است. Xbox مجموعه ای از طراحی های منحصر به فرد کنترلر را منتشر کرده است که قالب کنترلرهای معمولی را می شکند و لوازم جانبی دستی را در انواع جهات غیرعادی از پیشرفت های ارگونومیک و تغییرات به ظاهر وحشی مانند کنترلرهای فازی اخیر برای بزرگداشت اولین نمایش Sonic the Hedgehog 2 می برد. اکنون، جدیدترین کنترلر نسخه محدود Xbox کمی از میراث اسکاتلندی الهام گرفته است.

برخی از منحصربه‌فردترین خلاقیت‌های خط Xbox از هدایایی است که این شرکت اغلب در رسانه‌های اجتماعی برگزار می‌کند. هدایای گذشته مشارکت Xbox را برای جشن گرفتن بازی‌های عظیمی مانند Diablo 2: Resurrected’s Xbox Series X با مجسمه‌ای از آنتاگونیست اصلی روی کنسول و همچنین طرح موضوعی سال ببر برای جشن گرفتن در سال جدید قمری ۲۰۲۲ نشان داده است. اکنون، ایکس باکس همکاری خود را با Gordon Nicolson Kiltmakers برای ایجاد یک کنترلر ایکس باکس دست ساز و منحصر به فرد با پارچه Tartan واقعی نشان داده است.

Xbox

ویدیوی کوتاهی که در حساب توییتر رسمی ایکس‌باکس در بریتانیا آپلود شده است، به طرفداران اولین نگاهی به کنترلر تارتان می دهد که با پارچه Tartan معتبر با کمک سازندگان ادینبورگ ساخته شده است. این ویدئو شامل مصاحبه‌هایی با نیکولسون و Emma سازنده کیت است.

که در مورد فرصت کار با ایکس‌باکس بر روی کنترلر بحث می‌کنند و روند ساخت روکش کیلت برای کنترلر را با طرحی که طرح رنگ سبز و مشکی نمادین Xbox را نشان می‌دهد، نشان می‌دهد. Xbox UK همچنین به هدایایی برای کنترلر الهام گرفته از اسکاتلند در تاریخ بعدی اشاره کرد و به آپدیت های آینده که از طریق توییتر شرکت بازی ارائه می شود اشاره کرد.

در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد هدایایی که برای کنترلر تارتان ارائه می شود، ارائه نشده است، جدیدترین تبلیغ ایکس باکس با یک کنترلر بسیار مبتنی بر منطقه، اولین باری نیست که مایکروسافت یک کنترلر منطقه ای منحصر به فرد را اهدا می کند.

سال گذشته، Xbox Canada یک جایزه مشابه برای کنترلر Xbox شطرنجی بوفالو با الهام از Rockies کانادا برگزار کرد و چندین بازی دیگر به عنوان جوایز ثانویه از طریق این جایزه اهدا شد. هدایای Xbox UK کنترلر تارتان ممکن است دارای بازی‌های ثانویه باشد که توسط شرکت‌های وابسته مستقر در ایکس‌باکس در بریتانیا ارائه می‌شوند، جایی که در هدیه کانادایی عناوینی از EA Sports و Ubisoft در میان دیگران به نمایش گذاشته می‌شود.

جدیدترین کنترلر ایکس باکس در زمانی عرضه می‌شود که سخت‌افزار ایکس‌ باکس در حال افزایش است زیرا سری X در اوایل سال ۲۰۲۲ شروعی قوی داشته است. گزارشی از شرکت تحقیقات بازار گروه NPD نشان داد که فروش Xbox Series X در ماه مارس همه چیز را رقم زد.

رکورد زمان فروش ایکس‌باکس و پیشتاز فروش تمام کنسول‌ها در ماه گذشته، در حالی که ایکس‌باکس گزارش داد که سهم بازار کنسول‌های خودش در طول دو فصل گذشته رقیب اصلی سونی را شکست داده است. با اعداد فروش قوی و استودیوهای بیشتر که توسط غول بازی سازی خریداری شده اند، آینده ایکس باکس روشن به نظر می رسد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x