Fall Guys

Fall Guys امسال به Xbox یا Nintendo نمی آید!

Fall Guys

Fall Guys امسال به Xbox یا Nintendo نمی آید!

بسیاری انتظار داشتند که Fall Guys در سال جاری روی سوییچ و ایکس باکس عرضه شود، اما اینطور نخواهد بود. به گفته سازنده Mediatonic، امسال این اتفاق نمی افتد، اما در سال آینده بیشتر در مورد برنامه های استودیو برای پلتفرم های مختلف خواهیم شنید.

استودیو گفت: «ما می‌دانیم که همه از آمدن Fall Guy به نینتندو سوییچ و ایکس‌باکس با دلیل موجه هیجان‌زده هستند. گمانه‌زنی‌های زیادی در رسانه‌های اجتماعی مبنی بر ارتباط این کنسول‌های جدید به عرضه فصل ۶ وجود دارد و ما می‌خواهیم توضیح دهیم که اینطور نیست، بنابراین هیچ‌کس در جستجوی بازی روی این پلتفرم‌ها سردرگم نمی‌شود.

“از اینکه با ما صبور بودید متشکریم، این یکی از اولویت های اصلی ما در توسعه  است و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا جزئیات بیشتری را در سال ۲۰۲۲ با شما به اشتراک بگذاریم.”

 

Fall Guys

در ابتدا، این بازی قرار بود در تابستان ۲۰۲۱ برای هر دو پلتفرم عرضه شود، اما تیم سازنده احساس کردند که انتشار آن “خیلی زود” است که شامل همه “ویژگی های جدید جذاب” است که روی آن کار می شود.

اگر بازی را بر روی پلتفرم های دیگر انجام می دهید، در عین حال، می توانید در فصل ۶ – Party Spectacular شیرجه بزنید. رویدادهای محدود زیادی از جمله Sackboy برای کاربران پلی استیشن، ۵۰ ردیف جایزه برای باز کردن قفل در Fame Path، لباس‌های انحصاری Fame Path، Jin و The Ghost، و ویژگی‌های جدید از طریق حساب‌های Epic Games، از جمله پیشرفت کراس پلتفرم بین PS4  و Steam و بازگشت نام های کاربری سفارشی.

این استودیو گفت: “ما هیپ شده ایم زیرا فصل ۶ ما را به هدفمان نزدیک کردن Fall Guys به هر چه بیشتر مردم نزدیک می کند، با اکانت های بازی Epic که پیشرفت بین پلتفرمی و سپس بازی کراس پلتفرم بین پلی استیشن و PC را در این فصل به ارمغان می آورد.” .

“این امر مستلزم آزمایش و یادگیری از سوی ما است، زیرا می‌خواهیم مطمئن شویم که می‌توانیم بهترین تجربه ممکن را به بازیکنان ارائه دهیم، مهم نیست که در کدام پلتفرم بازی کنند. همچنین گام مهمی برای آوردن Fall Guys به پلتفرم‌های اضافی است. “

 

بیشتر بخوانید: آپدیت بزرگ Cyberpunk 2077 بزودی منتشر میشود

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x