بازی های ps plus ماه دسامبر

بازی های ps plus ماه دسامبر

شروع ماه جدید یعنی بازی های ps plus جدید پس با بازی های ps plus ماه دسامبر با ما همراه باشید.

Godfall: challenger edition | ps5

godfall

مثل همیشه اولین بازی ps plus ماه دسمابر رو با بازی رایگان playstation 5 شروع می کنیم.

بازی godfall به عنوان یکی از بازی های launch title برای playstation 5 توانست صدای بزرگی تولید کند اما پس از عرضه بازی بسیاری از طرفداران از کیفیت بازی راضی نبودند اما آپدیت های مختلف و همچنین محتوای اضافی برای بازی توانست این بازی را به یک بازی خوب تبدیل کند.

اگر که شما بعد از این آپدیت ها و محتوای اضافی هنوز نسبت به این بازی دید خوبی ندارید، جای نگرانی نیست چون که godfall: challenger edition به شما این اجازه را می دهد که کل end game activity (مراحلی برای وقتی که شخصیت شما به آخرین level های خود رسیده) های بازی را رایگان تجربه کنید و اگر که از بازی خوشتان آمد می توانید این بازی را از نسخه challenger edition به deluxe edition تبدیل کنید.

Mortal shell | ps4

mortal shell

به عنوان یک بازی soulslike (بازی شبیه به بازی های darksouls) بازی mortal shell توانست توجه زیادی جذب کند و به یکی از بهترین بازی های soulslike تبدیل شود و شما می توانید این بازی را به صورت رایگان در ماه دسامبر با داشتن اشتراک ps plus تجربه کنید.

شما در این بازی همانند darksouls یک custom character تولید می کنید و بازی را با این شخصیت شروع می کنید.

طرفداران سری darksouls با این بازی احساس می کنند که در خانه هستند چون که از لحاظ gameplay شبیه به darksouls است (بلاخره به دلیلی این بازی ها را soulslike صدا می کنند) و این gameplay سخت نیز بسیار زیاد از سری darksouls الهام گرفته است که با ترکیب این gameplay با یک داستان بسیار زیبا می توانید شروع خود را در این سبک از بازی ها به صورت رایگان تجربه کنید.

Lego DC super-villians | ps4

lego dc supervillians

در اولین بازی lego batman، شما بعد از تمام کردن مراحل اصلی با batman می توانستید همان مراحل را قبل از آمدن batman با villian (شخصیت منفی) های دنیای DC comics تجربه کنید که این کار از طرفداران استقبال زیادی دریافت کرد چون می توانستند villian های مورد علاقه خود را به صورت lego کنترل کنند اما در lego batman 2 و lego batman 3 ما شاهد چنین چیزی نبودیم.

بعد از چند سال بالاخره طرفداران آن چیزی را که می خواستند گرفتند یک بازی در سبک lego که فقط villian های دنیای DC در آن قرار داشتند و اگر شما مثل من منتظر این بازی بودید می توانید در ماه دسامبر این بازی را به صورت رایگان با داشتن اشتراک ps plus تجربه کنید.

همانطور که گفتیم شما در این بازی شخصیت های منفی دنیای DC را کنترل می کنید و می توانید دنیاهای مختلف مانند Metropolis و gotham را کنترل کنید.

این بازی از قابلیت های online co-op و همچنین couch co-op نیز پشتیبانی می کند پس می توانید با دوستان خود نیز به تجربه این بازی در ماه دسامبر بپردازید.

بازی های PSVR و زمان دانلود بازی های psplus ماه دسامبر

psvr psplus

شما می توانید بازی های ps plus ماه نوامبر را تا تاریخ ۶ دسامبر دانلود کنید و همچنین هنوز می توانید بازی های PSVR که ماه قبل برای سرویس ps plus در دسترس قرار گرفت را نیز به صورت رایگان با داشتن اشتراک ps plus تجربه کنید(بازی های PSVR تا اواسط ماه ژانویه قابل دانلود هستند).

شما می توانید بازی های ps plus ماه دسامبر را از تاریخ ۷ دسامبر تا اولین سه شنبه ژانویه دانلود کنید.

ممنون که با بازی های ps plus ماه دسامبر با ما همراه بودید اگر که از این مقاله خوشتان آمد حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x