God of War Ragnarok Combat System

نگاهی به سیستم جدید کامبت God of War Ragnarok

God of War Ragnarok جذاب تر از همیشه!

gowr_gi_combat_bladesdropslam_001

Game Informer اون تجربه از سیستم کامبت بازی God of War Ragnarok را به اشتراک گذاشته است و ما در آن بعضی از حرکات جدید کریتوس را میبینیم.

با وجود اینکه سونی در چند ماه گذشته آروم آروم شروع به انتشار اطلاعات بیشتر درباره God of War Ragnarok را کرده است، هنوز چیزهای زیادی در مورد این بازی نمی دانیم. در واقع جدا از برخی از بخش‌های تریلر اول، میشه گفت که ما هیچ گیم‌پلی ای ندیده‌ایم و دقیق نمیدانیم بازی از چه قرار است.

gowr_gi_combat_shield_002

خوشبختانه، بازی روی کاور Game Informer برای ماه سپتامبر God of War Ragnarok است، که به این معنی است که میتوانیم جزئیات بیشتری در مورد بازی داشته باشیم. طی این اتفاق سیستم کامبت بازی را در یک کلیپ کوتاه مشاهده کردیم. این کلیپ کریتوس و آترئوس را نشان می‌دهد که در قلمرو کوتوله‌های Svartalfheim با دشمنانی روبرو می‌شوند و شعار Sony Santa Monica را انجام میدهند.

یکی از قابل توجه‌ترین موارد اضافه شده به کامبت بازی، نیاز به بالا رفتن به روش های مختلف است. بازی آخر به کریتوس اجازه پریدن نمی‌داد، اما این بازی به او اجازه می‌دهد از Blades of Chaos برای ledges استفاده کند. این همچنین به او اجازه میدهد تا با دویدن به سمت آن‌ها از روی آن‌ها بپرد، که اکشن بیشتری را روی هوا درست میکنه! اون میدان نبردی هم که کریتوس و آترئوس در آن قرار می گیرند نیز در بازی آخر بسیار گسترده تر شده است.

gowr_gi_combat_axe_triangle_002

کریتوس همچنین از دو سپر جدید Dauntless و Stonewall استفاده می‌کند که به شما اجازه می‌دهد بین ضربه زدن به حریف یا جلوگیری از حملات بیشتر یکی را انتخاب کند. توانایی‌های کامبت آترئوس نیز بیشتر بهش پرداخته شده است و او با تیراندازی به دشمنان به کریتوس کمک می‌کند؛  شبیه به بازی قبلی God of War.

یکی دیگر از ویژگی های جدید این است که هر دو Blades of Chaos و Leviathan Axe حالا حرکت مخصوص خودشان را دارند که با زدن دکمه مثلث می توانید آنها را فعال کنبد. تبر Leviathan می‌تواند از Frost Awaken استفاده کند که آن را با یخ پر می‌کند، در حالی که Blades of Chaos را می‌توان با استفاده از حرکتی به نام Whiplash آتشین کرد.

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

توجه: فیلتر شکن خودتان را روشن کنید تا گیمریماشو این هفته را ببینید.

نوشته های مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x