Stray Will Release in Summer

بازی Stray تابستان امسال منتشر میشود

Stray بالاخره تابستان امسال می آید

Stray-via-Unreal-Epic

طبق اخبار منتشر شده Stray تابستان ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد. این بر اساس یک توییت رسمی از حساب رسمی پلی استیشن است که به طور رسمی برنامه زمانی برای انتشار Stray رو اعلام کرد.

در این توییت، سونی «سه مورد از indie ها را که نمی‌توان در برای پلی‌استیشن از دست داد» را به نمایش گذاشت که Stray گل سر سبد آن بود ودر پایین صفحه، عبارت «releasing summer 2022» وجود داشت. همچنین متوجه شدیم که We Are OFK نیز اواخر تابستان امسال منتشر می شود، در حالی که Cult of the Lamb برای اواخر پاییز برنامه ریزی شده است.

PlayStation Tweet

بالاخره در حال نزدیک شدن به تاریخ انتشار Stray هستیم. این بازی قرار بود در پایان سال ۲۰۲۱ منتشر شود اما اواخر سال گذشته تا سال ۲۰۲۲ و تاریخی نامعلوم به تعویق افتاد. کمپانی Annapurna Interactive ماه گذشته به ما اطمینان داد که Stray برای انتشار در سال ۲۰۲۲ آماده است و آپریل این ماه، Stray درجه سنی خود را برای +۱۲ دریافت کرد.

داستان بازی چطوریه؟ در Stray شما در نقش یک گربه ولگرد خیابانی بازی میکنید. شما به عنوان یک بچه گربه رها شده اید، به یک دنیای سایبرپانک پر از روبات ها می روید تا دوباره به خانواده ای که شما را رها کرده اند ملحق شوید.

stray

در طول مسیر، با یک هواپیمای بدون سرنشین روبرو می‌شوید که به عنوان سیستم مدیریت Inventory شما عمل می‌کند و به شما امکان می‌دهد با فناوری‌ای که شهر را پر از آلودگی می‌کند تعامل داشته باشید. شما همچنین می‌توانید خرخر، خراش دادن و کاری های دیگه ای که یه گربه میکنه رو انجام بدید.

طرفداران زیادی مشتاقانه منتظر Stray بوده اند و امیدواریم که به زودی تاریخ انتشار قطعی آن مشخص شود.

در همین حال، Cult of the Lamb یک roguelike جدید از شرکت Devolver Digital است. که سال گذشته در ارائه آنلاین Devolver رونمایی شد. در آن شما در نقش بره ای بازی می کنید که توسط یک خیریه مرموز از اعدام نجات یافته است. در ازای آن، شما قصد دارید حیوانات دیگر را آزاد کنید تا فرقه ای را جمع آوری کنید که می تواند به ارتشی تبدیل شود که بر جهان تسلط خواهد داشت. درست مثل هر فرقه دیگری که وجود دارد.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x