رویداد PlayStation State of Play برای اواخر این هفته اعلام شد.

رویداد PlayStation State of Play برای اواخر این هفته اعلام شد.

PlayStation State of Play

سونی یک پخش زنده جدید PlayStation State of Play را برای اواخر این هفته با نگاهی انحصاری به یکی از بزرگترین نسخه های تابستانی معرفی می کند.

PlayStation State of Play

سونی به تازگی پخش زنده جدیدی از PlayStation State of Play را برای اواخر این هفته معرفی کرده است که یکی از مورد انتظارترین پرفروش‌ترین بازیهای AAA تابستان را مورد توجه قرار می‌دهد. این رویدادهای ویژه به‌ عنوان یک برند پلی‌استیشن مثل پخش مستقیم نینتندو عمل می‌کنند و نگاه‌های انحصاری را به عناوین بزرگ و کوچک آینده ارائه می‌کنند.

با توجه به اینکه رویدادهای بزرگ‌ تر با موضوع بازی مانند E3 در سال‌های اخیر کمتر رایج شده‌اند، نمایش‌های State of Play PlayStation به روشی محبوب برای ایجاد هیجان برای بازی‌های PS5 در سال تبدیل شده است.

آخرین پخش زنده PlayStation State of Play در ۲۳ فوریه برگزار شد و عناوین و بازی‌های مستقل مختلفی را برای هدست PlayStation VR 2 که در آن زمان به تازگی منتشر شده بود به نمایش گذاشت. مهمترین بازی پخش زنده PlayStation State of Play در ماه فوریه، Suicide Squad: Kill the Justice League بود که سازنده آن Rocksteady تقریباً ۱۵ دقیقه از گیم پلی و فیلم داستانی را به نمایش گذاشت.

متأسفانه، اطلاعات جدیدی که در طول این پخش زنده فاش شد، فقط بازیکنان ناامید را بیشتر کرد. و گزارش شده است که Suicide Squad یک بار دیگر به دلیل نمایش آن در آخرین State of Play به تأخیر افتاده است.

اکنون سونی پخش زنده جدید PlayStation State of Play را برای اواخر این هفته اعلام کرده است. طبق پستی در حساب رسمی توییتر پلی استیشن و مقاله مرتبط در PlayStation.com، این پخش زنده در روز پنجشنبه ۱۳ آوریل ساعت ۰۰:۳۰ برگزار می شود. تا کنون، تنها بازی تایید شده برای نمایش در آخرین Final Fantasy 16 ،State of Play است که بیش از ۲۰ دقیقه از گیم‌ پلی جدید قول داده شده است.

رویداد PlayStation State of Play برای اواخر این هفته اعلام شد.

طرفداران مشتاقانه منتظر قسمت بعدی سری طولانی Final Fantasy بوده اند و Final Fantasy 16 قول می دهد که یکی از تاریک ترین و تلخ ترین بازی اصلی تا به امروز باشد. حدود سه ماه قبل از اینکه به عنوان انحصاری پلی استیشن ۵ در ۲۲ ژوئن عرضه شود. Square Enix به آرامی جزئیاتی را در مورد جهان و گیم پلی بازی Final Fantasy 16 فاش می کند، از جمله فیلم هایی از یک باس فایت عظیم علیه Titan و ظاهری از Final Fantasy’s Chocobo mounts دوستانه.

بازیکنان برای دیدن بازی های بیشتری از Final Fantasy 16 نیازی به صبر بیش از حد نخواهند داشت، زیرا این بازی جذابیت اصلی PlayStation State of Play این هفته خواهد بود. ممکن است در این رویداد سورپرایزهای دیگری نیز وجود داشته باشد، بنابراین کسانی که مشتاق اند نگاهی کلی به آینده پلی استیشن داشته باشند، باید در روز پنجشنبه، ۱۳ آوریل آماده باشند.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x