Microsoft اطمینان داد که افراد مناسب مسئول Activision Blizzard خواهند بود.

Microsoft اطمینان داد که افراد مناسب مسئول Activision Blizzard خواهند بود.

Microsoft

Brad Smith، رئیس Microsoft، رویکرد این شرکت را برای مقابله با فرهنگ سمی محل کار Activision Blizzard تأیید می کند.

Microsoft

Microsoft، مالک پلتفرم Xbox، اخیراً قصد خود را برای خرید Call of Duty و ناشر World of Warcraft، Activision Blizzard تایید کرده است. در حالی که این معامله هنوز انجام نشده است، زیرا هنوز باید توسط کمیسیون تجارت فدرال ایالات متحده تایید شود، بسیاری از افراد مشکوک به موفقیت آمیز بودن این معامله هستند، با توجه به اینکه چگونه Microsoft از قبل برنامه هایی را برای نحوه مدیریت Activision Blizzard در نظر گرفته است. و بازی هایی که تولید می کند.

در حال حاضر، Microsoft اعلام کرده است که عناوین محبوبی مانند Call of Duty روی پلی استیشن باقی خواهند ماند، چیزی که باعث شد بسیاری از دارندگان PS5 نفس راحتی بکشند. با این حال، زمانی که Microsoft قصد خود را برای تصاحب اکتیویژن بلیزارد اعلام کرد، سوال دیگری در ذهن مردم وجود داشت و آن این بود که چگونه Microsoft فرهنگ سمی محل کار ناشر اصلی را مدیریت خواهد کرد. از تابستان ۲۰۲۱، Activision Blizzard به دلیل فرهنگ آزار و اذیت در محل کار مورد بررسی قرار گرفته است، و کارمندان به طور مداوم عذرخواهی شرکت را نادیده می گیرند.

Microsoft

در مصاحبه اخیر با CNBC، Brad Smith، رئیس مایکروسافت، تلاش کرد تا توضیح دهد که رویکرد مایکروسافت برای مقابله با سمیت در Activision Blizzard چیست. خرید شرکتی با شهرتی شبیه به شهرت فعلی Activision Blizzard توسط بسیاری به عنوان اقدامی جسورانه تلقی می شد و اکثر آنها انتظار داشتند که مایکروسافت در یک مقطع زمانی در مورد ادعاهای فرهنگ محل کار حاضر در اکتیویژن بلیزارد بیانیه ای ارائه دهد. اسمیت گفت که تغییرات معنادار در محیط کار مستلزم “ترکیبی از تعهد و فروتنی” است و در حال حاضر رهبران Activision Blizzard کسانی هستند که باید این تغییرات را رهبری کنند.

Smith در ادامه گفت: «ما امروز به دنبال تیم رهبری در Activision Blizzard هستیم تا فرهنگ و ایمنی محل کار را در اولویت قرار دهیم. مهم‌تر از همه، ما می‌خواهیم شاهد تکامل فرهنگ باشیم… و سپس این فرصت را خواهیم داشت که مطمئن شویم افراد مناسب در موقعیت‌های مناسب داریم.»

در حال حاضر، رویکرد مایکروسافت این است که مشاهده کند چه کسی برای کمک به ایجاد تغییرات در میان رهبری Activision Blizzard، تأیید کسانی را به عنوان “افراد مناسب” که در آینده این شرکت را حمل خواهند کرد، اقدام می کند. برخی مانند مایک یبارا، رئیس بلیزارد، در حال حاضر روی ایجاد حس فروتنی و تعهد کار می کنند، زیرا او توضیح داد که Blizzard چگونه برای بازسازی اعتماد بین شرکت، کارمندان و طرفداران کار خواهد کرد.

Microsoft

با این حال، برخی ممکن است از اظهارات اسمیت خوشحال نباشند که مایکروسافت به دنبال رهبری فعلی Activision Blizzard برای ایجاد تغییر است. بابی کوتیک، مدیر عامل Activision از سال ۲۰۲۱ با درخواست هایی برای استعفای خود مواجه بوده است، اگرچه تنها زمان نشان خواهد داد که آیا مایکروسافت او را یکی از “افراد مناسب در موقعیت های مناسب” می داند یا خیر.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x