Jan

بازی های جدید گیم پس نیمه دوم ژانویه از Rainbow Six Extraction تا سه گانه Hitman

بازی های جدید گیم پس نیمه دوم Jan از Rainbow Six Extraction تا سه گانه Hitman

این اعلامیه به همه کسانی که بازی‌ها را دوست دارند، علاقه‌مند به مطالعه درباره بازی‌ها هستند یا افرادی که روی پیوندهای مربوط به بازی‌ها کلیک می‌کنند اختصاص داده شده است – این یکی برای شماست. به زودی چیزهای بیشتری به Xbox Game Pass و PC Game Pass خواهیم آورد. برخی از آنها حتی امروز در دسترس هستند!

چه بخواهید با دوستان خود متحد شوید تا یک تهدید بیگانه دائماً در حال تکامل را تهدید کنید، یک قاتل در کلاس جهانی شوید یا قصد دارید مهارت های عکاسی سگ خود را تقویت کنید (ما آنها را در اینستاگرام دیده ایم!) شما را تحت پوشش قرار داد بیایید به بازی ها بپردازیم!

games

امروز در دسترس است

Danganronpa: Trigger Happy Havoc Anniversary Edition (Cloud, Console, and PC)

قتل ها را بررسی کنید، سرنخ ها را جستجو کنید و با همکلاسی های خود صحبت کنید تا برای محاکمه آماده شوید. در آنجا، شما درگیر بازی مرگبار با کلمات، رفت و آمد با مظنونان خواهید شد. اظهارات آنها را تشریح کنید و به آنها پاسخ دهید تا دروغ های آنها افشا شود!

Nobody Saves the World (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox

هنگامی که مصیبت باستانی دوباره بیدار می شود، چه کسی می تواند جهان را نجات دهد؟ هیچ کس! (این شما هستید، شما هیچ کس نیستید.) در هنر تبدیل شدن به یک اسلاگ، روح، اژدها و موارد دیگر تسلط پیدا کنید. فرم های خود را ترکیب کنید تا هیبریدهای قدرتمندی ایجاد کنید و نیروهای شیطان را شکست دهید. برای همکاری آنلاین به یک دوست بپیوندید و با هم جهان را نجات دهید! به‌علاوه، اعضای Ultimate می‌توانند در دستگاه‌های تلفن همراه با کنترل‌های لمسی با Xbox Cloud Gaming بازی کنند، بدون نیاز به کنترل!

Death’s Door (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – January 20

DD

درو کردن روح مردگان و مشت زدن به ساعت ممکن است یکنواخت شود، اما این کار برای یک کلاغ صادقانه است. هنگامی که روح تعیین شده شما به سرقت می رود، این کار پر جنب و جوش می شود، و شما باید یک دزد ناامید را به قلمروی دست نخورده از مرگ ردیابی کنید – جایی که موجودات بسیار از انقضای خود می گذرند و مملو از حرص و طمع و قدرت می شوند. اعضای Ultimate می‌توانند با کنترل‌های لمسی با Xbox Cloud Gaming در دستگاه‌های تلفن همراه بازی کنند، بدون نیاز به کنترل!

Hitman Trilogy (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – January 20

hitman

سه گانه World of Assassination را تجربه کنید و به مامور ۴۷، یک قاتل افسانه ای تبدیل شوید. وارد یک ماجراجویی در جهانگردی شوید، جایی که ماموریت های فوق جزئی پر از فرصت های خلاقانه برای از بین بردن اهداف شما هستند. با صدای بلند با قدرت شلیک جدی بروید، یک لباس مبدل بدزدید یا به عنوان یک قاتل خاموش بازی کنید. همه چیز به تو بستگی دارد.

Pupperazzi (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – January 20

این بازی عکاسی از سگ، عشق شما را به توله ها آزمایش می کند. همانطور که عکس‌های بهتری می‌گیرید، قفل نژادهای جدید، لنزهای دوربین، اسباب‌بازی‌های جویدنی و لوازم جانبی برای آرایش سگ‌ها را باز می‌کنید. فقط نوازش نکنید و بازی کنید – خاطرات خود را از آن پسران و دختران بسیار خوب در فیلم ذخیره کنید.

Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction (Cloud, Console, and PC) – January 20

rse

Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction یک FPS تاکتیکی co-op برای ۱ تا ۳ بازیکن است که اپراتورهای محبوب دنیای Rainbow Six را به نمایش می گذارد. با تجهیزات عمیق و پیشرفت توانایی، بیش از ۹۰ سلاح و ابزار، ۱۲ نقشه همیشه در حال تکامل، جهش های غیرقابل پیش بینی دشمن، و ۱۳ نوع ماموریت پویا، هیچ تجربه ای هرگز یکسان نیست.

Tom Clancy’s Rainbow Six Siege: Deluxe Edition (PC) – January 20

اکنون در کنسول و Cloud موجود است و به زودی برای PC Game Pass نیز عرضه می شود. گیم پلی انفجاری ۵v5، رقابت با ریسک بالا و نبردهای هیجان انگیز تیم PVP را با بیش از ۷۰ میلیون بازیکن دیگر در سراسر جهان تجربه کنید. Tom Clancy’s Rainbow Six Siege دارای فهرستی از اپراتورهای رو به گسترش با مهارت های منحصر به فرد، تخریب محیط به عنوان یک ابزار تاکتیکی و فرصت های بی حد و حصر برای تکمیل استراتژی شما است.

Windjammers 2 (Cloud, Console, and PC) ID@Xbox – January 20

بهترین بازی دیسک پرنده تمام دوران بازگشته است! Windjammers 2 با گرافیک دست‌کش شگفت‌انگیز، حرکات جدید دیوانه‌کننده، مکانیک‌های گیم‌پلی و شخصیت‌ها و مراحل جدید بسیار جذاب، دنباله‌ای است که آرزویش را داشتید.

Taiko no Tatsujin: The Drum Master (Console and PC) – January 27

با بازی با دان و کا در Taiko no Tatsujin: The Drum Master امتیازهای بالا را درام کنید! از بین بیش از ۷۰ آهنگ انتخاب کنید و با دوستان خود در حالت چند نفره محلی و مسابقات رتبه بندی شده آنلاین بازی کنید. روح طبل خود را در آتش روشن کنید!

در صورتیکه آن را از دست دادید

Spelunky 2 (Cloud) ID@Xbox

این پلتفرمر سرکش چالش‌برانگیز به شما آزادی زیادی می‌دهد تا مسیر خود را از میان غارها و خرابه‌هایش که به‌طور تصادفی تولید شده‌اند، بپیچید. خلاقیت خود را تمرین کنید و از طریق اعمال خود، هر بار که بازی می کنید یک داستان منحصر به فرد بگویید. به تنهایی یا با دوستان اسرار را کشف کنید!

The Anacrusis (Game Preview)(Cloud) ID@Xbox

آناکروزیس یک تیرانداز اول شخص چهار نفره و مشارکتی است که روی یک کشتی فضایی عظیم که در لبه فضای اکتشاف شده به گل نشسته است. با دوستان خود در یک مبارزه بی‌نهایت با انبوهی از بیگانگان متحد شوید تا امتیازات، سلاح‌ها و روش‌های جدید بازی را باز کنید که می‌توانید با تیم خود به اشتراک بگذارید!

DLC / به روز رسانی بازی

Far: Changing Tides

برای سفری جدید در Far: Changing Tides حرکت کنید، در روز اول برای Xbox Series X|S، Xbox One و PC در روز اول به Xbox Game Pass می‌آید!

بازی های در حال ترک در January 31

بازی‌های زیر به زودی از کتابخانه Game Pass خارج می‌شوند، بنابراین اجازه ندهید این بازی‌ها بدون ارسال مناسب ترک شوند! فراموش نکنید که از تخفیف عضویت خود برای صرفه جویی تا ۲۰ درصد در این بازی ها قبل از شروع استفاده کنید!

Cyber Shadow (Cloud, Console, and PC) Jan
Nowhere Prophet (Cloud, Console, and PC) Jan
Prison Architect (PC) Jan
Xeno Crisis (Cloud, Console, and PC) Jan

بیشتر بخوانید:

بررسی Xbox Game Pass 2021 آیا ارزش خرید دارد؟

نقد و بررسی بخش داستانی بازی Halo Infinite

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x