سازندگان سابق Witcher 3 و Cyberpunk یک استودیو جدید به نام Rebel Wolves تاسیس کردند

سازندگان سابق Witcher 3 و Cyberpunk یک استودیو جدید به نام Rebel Wolves تاسیس کردند

Rebel Wolves، یک استودیو جدید و به دنبال یک بازی جدید

Rebel Wolves استودیو جدید

Konrad Tomaszkiewicz، کارگردان سابق The Witcher 3 و مدیر اجرایی CD Projekt، یک استودیوی جدید به نام Rebel Wolves تشکیل داده است که از توسعه دهندگان سابق The Witcher 3، Cyberpunk 2077 و Shadow Warrior 2 تشکیل شده است.

این افراد شامل کارگردان طراحی The Witcher دانیل سادووسکی، ویچر ۳ و کارگردان داستانی Cyberpunk 2077، جاکوب سامالک، کارگردان هنری مجموعه ویچر، بارتلومیج گاول، مدیر مالی مایکل بویرکا، رئیس استودیو رابرت موزینوفسکی و ویچر ۳، کارگردان انیمیشن Shadow Warrior 2 تامارا زاوادا هستند.

این تیم در حال حاضر روی یک  RPG جدید AAA، داستان محور برای رایانه های شخصی و کنسول های نسل بعدی کار می کند. به گفته Tomaszkiewicz، این تیم می خواهد “احساس یک RPG قلم و کاغذ را بازسازی کند”، جایی که گزینه ها نامحدود به نظر می رسند، جهان به انتخاب های شما واکنش نشان می دهد، و جایی که “هر تصمیمی مهم است.”

اطلاعات بیشتر در مورد عنوان یا مدت زمان توسعه آن متاسفانه به اشتراک گذاشته نشد.

این تیم تصمیم گرفت استودیوی Rebel Wolves را ایجاد کند و آن را با شرایط خود اداره کند؛ مهمترین آنها: تیم همیشه در اولویت اول است.

Rebel Wolves استودیو جدید

در این اطلاعیه آمده است:

«افراد شاد بازی‌های خوبی می‌سازند؛ بازی‌هایی که بازیکنان می‌خواهند و شایسته آن هستند. بله، به همین سادگی است. ما کهنه کار صنعت هستیم، اما تشنه چیزهای بیشتری هستیم. ما می خواهیم دنیای مجازی شگفت انگیزی بسازیم، پر از احساسات قدرتمند و تجربیات منحصر به فرد. بیشتر از همه، ما می خواهیم اشتیاق بی حد و حصر خود را برای بازی های ویدئویی به اشتراک بگذاریم. ما می دانیم بازیکنان چه چیزی را دوست دارند، زیرا خودمان بازیکن هستیم.»

Tomaszkiewicz گفت:

«برای همه ما اینجا در Rebel Wolves، بازی های ویدیویی همیشه چیزی بود که ما احساس می کردیم مقدر شده است انجام دهیم – چیزی که در DNA ما ریشه دوانده است. شخصا، من نمی توانستم بیشتر از این خوشحال باشم از اینکه با دوستانی که در این علاقه مشترک هستند کار میکنم.

ما در حال توسعه یک بازی ویدیویی هستیم که می‌خواهیم به گونه‌ای بازی کنیم که بازی‌ها باید ساخته شوند. ما می‌خواهیم ژانر RPG را با خلق داستان‌های غیرقابل جعل و برانگیختن احساسات عمیق، در حالی که به‌عنوان یک تیم فشرده و با یک هدف و جاه‌طلبی مشترک متحد شده‌اند، تکامل دهیم. در مجموع، ما Rebel Wolves را به عنوان مکانی در نظر می گیریم که در آن بازی سازان باتجربه می توانند اشتیاق خود را دوباره برافروخته کنند، جایی که می توانند روی هنر خود تمرکز کنند و عشق خود را در یک عنوان شگفت انگیز و جاه طلبانه سرازیر کنند.»

به نظر این استودیو اهداف بلند پروازانه ای در سر دارد و باید ببینیم در آینده چه تصمیماتی میگیرند و یا توسط کدام کمپانی خریداری میشوند!!

نظر شما چیست؟

 

 

 

بیشتر بخوانید: نمرات و نقد های بازی Horizon Forbidden West

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x