EA رسما نام سری بازی FIFA را تغییر داد

EA Sports FC نام بعدی آن خواهد بود

EA-Sports-FC

زمان زیادی از پخش اولین خبر میگذرد، اما EA بالاخره شایعاتی را که ماه هاست در حال پخش شدن بودن را تایید کرد. پس از FIFA 23، سری FIFA به پایان می رسد و به EA Sports FC تغییر نام می دهد و پس از ۲۸ سال این فرنچایز به پایان میرسد!

اطلاعاتی وجود داشت که ممکن است در اکتبر گذشته مشکلی بین الکترونیک آرتز و FIFA وجود داشته باشد، زیرا فیفا اشاره کرد که قرارداد مجوز انحصاری خود را با EA پایان خواهد داد. در آن زمان، FIFA اعلام کرد که «موقعیت تجاری جدیدی را در بازی‌ها و ورزش‌های الکترونیکی اتخاذ خواهد کرد»، که بلافاصله پس از انتشار گزارش‌هایی مبنی بر درخواست یک میلیارد دلاری فیفا از EA برای تمدید قرارداد مجوز برای چهار سال دیگر منتشر شد.

FIFA 22

به نظر می‌رسید EA با این قیمت فضایی مخالف است و مدیر عامل آن Andrew Wilson گفت که فیفا در حال «ممانعت» از جاه‌طلبی‌های آنها است. سایر مدیران نیز اشاره کردند که امتیاز سری بازی FIFA احتمالاً به دنبال تغییر نام تجاری خود است و Jeff Grubb، کارشناس داخلی صنعت، “EA Sports FC” را به عنوان نام جدید فاش کرد.

امروز، معاون اجرایی EA Sports و Racing Cam Weber تایید کرد که FIFA و EA به قرارداد مجوز انحصاری خود پس از FIFA 23 پایان می دهند. از سال ۲۰۲۴، سری فیفا به عنوان EA Sports Football Club یا به اختصار FC تغییر نام خواهد داد.

Weber میگوید:

 پس از حدود ۳۰ سال از ایجاد تجربه‌های تعاملی فوتبالی که یک ژانر جدید تعریف کردند، به زودی یک دوره جدید هیجان‌انگیز را آغاز خواهیم کرد. سال آینده، EA SPORTS FC آینده فوتبالی EA SPORTS خواهد شد. در کنار بیش از ۳۰۰ شریک مجوز خود در سراسر ورزش، ما آماده هستیم تا تجربیات جهانی فوتبال را به نمایندگی از همه طرفداران فوتبال در سراسر جهان به اوج ببریم. “

 

FIFA 22

او قول داد که EA Sports FC همان حالت‌ها، لیگ‌ها، تورنمنت‌ها، باشگاه‌ها و ورزشکاران را مانند سری‌های FIFA خواهد داشت، از جمله: Ultimate Team، Career Mode، Pro Clubs و VOLTA Football. همانطور که شایعه شده است، به نظر می رسد EA در حال انجام مذاکره برای مجوز با باشگاه ها و سازمان های فوتبال فردی است و مجموعه ای را ایجاد می کند که شامل بیش از ۱۹۰۰۰ بازیکن، ۷۰۰ تیم، ۱۰۰ استادیوم و ۳۰ لیگ است.

FIFA 23 “گسترده ترین بازی تا کنون” خواهد بود، با ویژگی ها، حالت های بازی، محتوای جام جهانی، باشگاه ها، لیگ ها، مسابقات، و بازیکنان بیشتر از هر عنوان فیفا‎ی قبلی. پس از آن، فیفا احتمالاً بررسی قراردادهای مجوز با توسعه دهندگان دیگر را آغاز خواهد کرد.

در همین حال، FIFA 22 قرار است به زودی تست crossplay را آغاز کند، که می تواند به یکی از ویژگی هایی که در FIFA 23 ارائه می شود اشاره کند.

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x