Red Dead Online Will Not Get Any Huge Update

بخش آنلاین Red Dead دیگر آپدیت بزرگی دریافت نخواهد کرد!

نفس های آخر Red Dead Online!

Red dead online

طرفداران به شدت به Take-Two و Rockstar امیدوار بوده اند که زمان و انرژی خودشون را برای Red Dead Online سرمایه گذاری کنند، اما با وجود فروش بیش از ۴۰ میلیون نسخه، بخش آنلاین Red Dead Redemption 2 هرگز آن توجهی را که راکستار به GTA Online میکند را دریافت نکرده است. اکنون نیز به نظر می رسد که Red Dead Online واقعاً مرده است!

راکستار اعلامیه‌ای منتشر کرد که جزئیات آنچه برای Red Dead Online و GTA Online در تابستان و ماه‌های آینده خواهد آمد را بیان کرد. همانطور که طرفداران Red Dead انتظار داشتند، به روز رسانی های گیم پلی زیادی برای GTA Online وجود خواهد داشت، اما متأسفانه، این پایان به روز رسانی های اصلی برای Red Dead Online است؛ به این معنی که بازی عملاً مرده است.

SaveRedDeadOnline

راکستار توضیح داد که در چند سال گذشته به طور پیوسته منابع توسعه بیشتری را به عنوان بعدی در سری Grand Theft Auto تزریق کرده است. در نتیجه، به جای ارائه به‌روزرسانی‌های بزرگ مانند سال‌های گذشته، بر توسعه محتوای موجود در Read Dead Online تمرکز خواهد کرد.

این یک ضربه واقعی به طرفداران قدیمی این بازی محبوب است. علیرغم کمپین طرفداران با ترند کردن #SaveRedDeadOnline، راکستار همچنان بر سر موضع خودش هست و منابع کمتری رو به این سری بازی اختصاص میدهد.

 

بیشتر بخوانید: نارضایتی طرفداران از بخش آنلاین Red Dead Redemption 2

 

red-dead-online menu

مدت‌هاست که طرفداران از پیشنهادات Rockstar راضی نیستند. به مناسبت سالگرد آپدیت Blood Money، آخرین اکسپنشن واقعی بازی، بازیکنان به نوعی قرار است مراسم خاکسپاری بازی را برگزار کنند!

Strauss Zelnick، مدیرعامل Take-Two قبل تر در پاسخ به کمپین‌هایی که برای احیای بازی انجام شده است، گفت:

این که آنها محتوای بیشتری می‌خواهند، در زمان مناسب توسط راکستار گفته خواهد شد و این جای شگفتی دارد.

البته حالا معلوم شد تنها چیزی که به دست آوردیم یک آگهی فوت از یکی از بهترین بازی های تاریخ بود. در حالی که هیچ خبری در مورد آفلاین شدن سرورها یا مواردی از این قبیل وجود ندارد، بدون به روز رسانی کامل و محتوای بیشتر، به این معنی است که Red Dead Online در وضعیت فعلی باقی خواهد ماند و این یعنی اینکه بعد از یک مدت بازی تکراری و غیر قابل استفاده خواهد شد. پس بهتر است از واپسین لحظات باقی مانده خودتون استفاده کنید.

RIP Read Dead Online

 

بیشتر بخوانید: اخبار دنیای گیم

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x