شایعه: حالت بازی جدید Halo Infinite در حال توسعه است.

شایعه: حالت بازی جدید Halo Infinite در حال توسعه است.

Halo Infinite

شایعه جدیدی حاکی از آن است که شریک قدیمی توسعه Halo Certain Affinity در حال کار بر روی یک حالت بازی جدید و اصلی برای Halo Infinite است.

Halo Infinte

روز پنجشنبه، شایعه ای منتشر شد مبنی بر اینکه توسعه دهنده و شریک قدیمی ایکس باکس Certain Affinity در حال کار بر روی یک بازی اصلی شبیه به Monster Hunter است. این بازی با کد Suerte شناخته می شود، می تواند یک عنوان انحصاری ایکس باکس باشد و احتمالاً هنوز یک یا چند سال تا اتمام آن باقی مانده است. با این حال، این بدان معنا نیست که برخی از Affinity کار روی Halo را تمام کرده است. به عنوان بخشی از گزارش Suerte، شایعه دیگری به گوش رسید که نشان می‌دهد Certain Affinity می‌تواند روی یک حالت جدید بازی جدید برای Halo Infinite کار کند.

این گزارش که از Windows Central تهیه شده است، به همان نتیجه‌گیری فوری می‌رسد که بسیاری از طرفداران Halo Infinite با شنیدن یک حالت جدید بازی بزرگ در حال توسعه، به آن می‌رسند. Certain Affinity می‌تواند روی حالت بازی بتل رویال که مدت‌ها شایعه شده بود برای Halo Infinite کار کند. اگرچه هرگز به طور رسمی تایید نشد، جزئیات مربوط به اضافه شدن بتل رویال بالقوه قانع کننده بود. یک فایل صوتی فاش شده حتی جف استایتزر صداپیشه گوینده Halo را داشت که می‌گوید «Battle Royale».

Halo Infinite

با این حال، باید واضح باشد که این یک فرضیه از جانب گزارش است. همچنین می‌گوید که حالت بازی جدید Certain Affinity می‌تواند «چیزی کاملاً متفاوت» باشد، که روشن می‌کند که گزارش هیچ ایده صادقانه‌ای از حالت بازی ندارد. به سادگی بیان می‌کند که Certain Affinity در حال کار بر روی چیزی برای Halo Infinite است و هیچ اطلاعات بیشتری در مورد آنچه ممکن است باشد ندارد.

آنچه احتمالاً می توان حدس زد این است که اگر ایکس باکس برای ایجاد یک حالت بازی جدید برای Halo Infinite با شریکی تماس گرفته باشد، احتمالاً چیزی اساسی است. به همین دلیل است که حالت بتل رویال ممکن است منطقی باشد. اکتیویژن بلیزارد همان طور که برای مثال روی Call of Duty: Modern Warfare کار می کرد، نرم افزار ریون روی Call of Duty: Warzone در کنار Infinity Ward کار می کرد. با این حال، با توجه به اینکه بتل رویال یک بازار بیش از حد اشباع شده است، گزینه های چند نفره دیگر نیز امکان پذیر است. حالت هایی مانند Battlefield 2042 Hazard Zone یا شاید یک حالت کوچکتر با تمرکز رقابتی و مسابقه رتبه بندی شده.

Halo Infinite

همچنین این احتمال وجود دارد که Certain Affinity روی حالت بازی تک نفره یا همکاری برای Halo Infinite نیز کار کند. این گزارش به صراحت بیان نمی کند که حالت بازی جدید چند نفره یا رقابتی است. یک حالت بازی متمرکز بر داستان می‌تواند به حرکت Halo Infinite به جلو کمک کند، مانند Rare’s Tall Tales for Sea of Thieves یا برنامه‌های Co-op Overwatch 2.

صرف نظر از اینکه حالت جدید بازی Halo Infinite چه می‌تواند باشد، مطمئناً برای بازی‌ای که خیلی‌ها انتظار دارند پس از عرضه با قوی‌تر پشتیبانی شود، یک امتیاز محسوب می‌شود. مسائل و مناقشات پیرامون پیشرفت و کسب درآمد Halo Infinite، برنامه‌های اصلی ۳۴۳ Industries را به هم ریخته است. شاید برخی از Affinity باشد که آینده بازی سرویس زنده را نجات دهد.

Halo Infinite هم اکنون برای PC، Xbox One و Xbox Series X/S در دسترس است.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن مقاله های بیشتر اینجا کلیک کنید.

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x