کمی قبل در مراسم eaplay خبر جدید Dead Space را رونمایی کردند که نسخه ی اول این بازی قرار بود بازسازی (Remake) شود.امروز سازندگان این بازی در یک لایواستریم،توضیحات بیشتری در این بازی دادند در ادامه با ما همراه باشید.

بازسازی اتمسفر

قبل از اینکه خبر جدید Dead Space رو شروع کنیم لازم هستش که بدونید این یک نسخه ی خیلی اولیه از بازسازی این بازی است و محصول نهایی از این خیلی بهتر است.

اولین خبر جدید Dead Space این است که اتمسفر بازی طبق عکسی که در بالا مشاهده کردید از ابتدا برای کنسول های ps5,xboxserix x/sو نیز کامپیوتر های شخصی ساخته شده.

در ابتدای لایو استریم سازندگان تاکیید کردند که نور و اتمسفر بازی بسیار تاریک تر از نسخه ی نسل ۷ این بازی خواهد بود.

dismemberment system(سیستم جدا شدن اجزای بدن)

در لایو استریم یک خبر جدید Dead Space ، رونمایی از سیستم جدید برای یکی از مکانیک های اصلی بازی به نام dismemberment بوده که به طور دقیقتر مورد بررسی تیم سازندگان قرار گرفته بوده و در ادامه مقاله به آن بررسی می کنیم.

به گفته ی سازندگان بازی شما با تیر زدن به سمت necromorphs (دشمن های داخل بازی) ابتدا پوست و گوشت آنها را جدا کرده و پس از معلوم شدن استخوان با تیر زدن به آن،آن قسمت از بدن قطع می شود به جز وقتی که از plasma cutter استفاده می کنید که این یک خبر جدید Dead Space بوده که طرفداران را بسیار خوشحال کرده.

در ادامه ی مقاله ی خبر جدید Dead Space با عکس بررسی دقیق این سیستم همراه باشید.

بازسازی سیستم گردش در فضا

یک خبر جدید Dead Space که طرفداران در هر سری از سازندگان درخواست کردند که آن را درست کنند ولی در آخر درست نشد این بود که گردش در فضا با دوربین دقیق و قابل کنترل باشد که سازندگان گفتند که در کل سیستم گردش در فضا را بازسازی می کنند و طرفداران دیگر لازم نیست نگران گردش در فضا با دوربینی غیرقابل کنترل باشند.

بازگشت یک افسانه

یکی از چندین سوال هایی که در آخر خبر جدید Dead Space شد و اینکه همه ی طرفداران از وقتی که remake این بازی معرفی شد سوال پرسیده شد این بود که آیا issac clarke (شخصیت اصلی سری dead space) در نسخه ی remake این بازی صدا دارد یا خیر؟

سازندگان در این مورد توضیحی ندادند…

بلکه خود صداپیشه issac clarke که نام او gunner wright بوده به استریم آمده و گفته که نقش خود را در بازی دوباره ایفا می کند که این خبر جدید Dead Space همه ی طرفداران از جمله خودم،با شنیدن این خبر بسیار خوشحال شدند.

اما دیگر خبر جدید Dead Space این بود که برای حرف زدن issac باید قوانینی در بازی وجود داشته باشه:

  1. issac حرف نمی زند تا زمانی که کسی با او حرف بزند.
  2. در بعضی موارد که اگر issac حرف نزند عجیب خواهد بود او حرف می زند (مانند نسخه نسل ۷ نیست که شخصی از issac سوال می پرسد و در جواب سکوت می گیرد)

پرداخت درون برنامه ای (microtransactions)

در بازی dead space 3 بازی با پرداخت های درون برنامه ای شما می توانستید وسایلی داخل بازی که به شما اجازه ی ساخت تفنگ ها جدید را اضافه می کرد که طرفداران خیلی از این موضوع ناراحت بودند

سازندگان این بازی با خبر جدید Dead Space رونمایی کردند که در نسخه ی remake این بازی اصلا پرداخت های درون برنامه ای وجود ندارد (در نسخه ی نسل ۷ جز dead space 3 نیز وجود نداشت ولی خوب ea پول خیلی دوست داره).

ممنون که با ما با خبر جدید Dead Space همراه بودید اگر از این مقاله خوشتان آمده نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و اگر دنبال اخبار بیشتر دنیای گیم هستید به این قسمت بروید.

در ادامه با تریلر این بازی با ما همراه باشید:

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x