توسعه ساخت بازی STALKER 2 متوقف شد

توسعه ساخت بازی STALKER 2 متوقف شد

جنگ اوکراین گریبان گیر بازی STALKER 2 شد

استودیوی GSC Game World سازنده بازی STALKER 2 مستقر در کیف می گوید در حال حاضر بر کمک به کارمندان و خانواده هایشان برای نجات از تهاجم روسیه متمرکز شده است و در حال حاضر توسعه ساخت بازی متوقف شده است.

STALKER 2

 

استودیوی Stalker 2 یعنی GSC Game World یکی از اولین کسانی بود که علیه تهاجم روسیه به اوکراین صحبت کرد و خواستار کمک مالی برای نیروهای مسلح اوکراین شد. امروز این استودیو ویدیوی مختصری منتشر کرد که در آن بر خطر فزاینده در کشور تأکید کرد، که آن را مجبور کرده است تا توسعه Stalker 2 را “به حاشیه” بکشد، در حالی که تمرکز آنها بر محافظت از کارمندان و خانواده‌هایشان است.

این ویدئو با نگاهی به داخل استودیوی  GSC آغاز می‌شود، که هفته گذشته به عنوان بخشی از یک نمایش برنامه‌ریزی‌شده موکاپ برای کات سین‌های Stalker 2 ضبط شد. این ویدئو می‌گوید: «هفته قبل، سال‌ها پیش بود!» این ویدئو منعکس کننده این است که چطور وضعیت در ۲۴ فوریه که روسیه به اوکراین حمله کرد چقدر سریع و به طرز چشمگیری تغییر کرد.

STALKER 2

این ویدئو پاسخ ما به سوال “چطورید بچه ها؟” بود. “اکنون ما در تلاش هستیم تا به کارمندان خود و خانواده های آنها کمک کنیم تا زنده بمانند. توسعه بازی به حاشیه رفت. اما قطعاً ادامه خواهیم داد؛ پس از پیروزی.

این یک پایان تلخ برای ویدیویی است که تماشای آن دشوار است، به ویژه با توجه به وضعیت وخیم فزاینده در داخل اوکراین. هیچ اشاره ای به Stalker 2 نشده است، که قرار بود در ۸ دسامبر منتشر شود، اما البته که وجود ندارد چرا که نیروهای روسی در خارج از کیف، پایتخت اوکراین و شهر اصلی GSC Game World قرار دارند؛ شهرها به طور فزاینده ای تحت بمباران شدید قرار می گیرند، و من کاملاً مطمئن هستم که تاریخ انتشار آخرین چیزی است که در حال حاضر به ذهن هر کسی می رسد.

این به این معناست که احتمالا باید منتظر تاخیری طولانی برای این بازی باشیم. همچنین این ویدیو رو میتونید در یوتوب ببینید.

 

برای دیدن اخبار بیشتر از دنیای گیم اینجا کلیک کنید

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x