بهترین ساید کوئست های بازی Assassin’s Creed: Origins

Assassin’s Creed: Origins یک قهرمان جذاب در Bayek به ما داد، مردی که به دنبال انتقام برای ضررهایی که متحمل شده بود. اما در حالی که یوبی‌سافت اغلب سعی می‌کند از انتقام به‌عنوان هدف اصلی یک شخصیت در بازی استفاده کند، Assassin’s Creed: Origins کارهای دیگری را به ما داد تا ثابت کنیم که شخصیت اصلی ارزشش چیزی بیشتر از اینهاست.

این لیست مجموعه‌ای از ماموریت‌هایی است که شما حتما باید آن‌ها را انجام دهید: آنها Bayek را بیشتر به عنوان یک شخصیت توسعه می‌دهند، شما را قدرتمندتر می‌کنند و دنیای Origins را تکمیل میکنند.

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۸ بازی Spin Off

۱۰ تا از بهترین ساید کوئست های بازی Assassin’s Creed: Origins

WILD RIDE

۱۰) WILD RIDE

بدون ارابه سواری، رفتن به مصر باستان و بازی Assassin’s Creed: Origins به معنای واقعی کلمه هیچ فایده ای ندارد! Wild Ride شما را با Nikias، مردی که به شدت به یک راننده نیاز دارد، معرفی می کند. Bayek قبل از اینکه مجبور شود اسب جایزه دزدیده شده پدر Nikias را بگیرد، ارابه آنها را آزمایش می کند. این اولین آشنایی شما با ارابه سواری است، جایی که شما ساز و کار آن را یاد میگیرید و بعداً می توانید در یک مینی بازی سوارکاری شرکت کنند.

WRATH OF THE POETS

۹) WRATH OF THE POETS

یکی از سرگرم‌کننده‌ترین کوئست ها در Alexandria، کوئست Wrath of the Poets است که در آن می‌بینید که Bayek با Phanos جوان‌تر، فرد خلاقی که ویژن اش توسط قانون محلی سرکوب شده است کمی مشکل پیدا می‌کند.

اون همه افرادش دزدیده شده اند و اجرای نمایش فعلی اش را غیرممکن می کند. کمک به او اجازه می دهد تا آزادی بیان آزاد شود، اما همچنین منجر به کوئستی می شود که بعداً Bayek از Phanos در برابر برخی از نگهبانان دفاع می کند. Phanos در اینجا به یک شاعر جنگجو تبدیل می شود و به بایک در نبرد کمک می کند.

OLD TIMES

۸) OLD TIMES

در منطقه ای نزدیک به Alexandria، شما با یک دوست قدیمی به نام Sennefer روبرو می شوید. Sennefer، یکی از آشنایان قدیمی خانه اش،نام خود را به Claridas تغییر داده است و در مسابقات ارابه سواری یونان شرکت می کند.

با این حال، Sennefer بیشتر از فقط یک اسم تغییر کرده و شما با یک رقیب راهی مسابقات ارابه‌سواری می‌شود. در عین حال، این نگاهی اجمالی به زندگی خانه Bayek در Assassin’s Creed: Origins می کند.

TOMB HUNTING

۷) TOMB HUNTING

توی بازی دنبال این باشید که راه خودتون را به هر مقبره ای باز کنید. چندین مورد از آنها در سراسر Assassin’s Creed: Origins وجود دارد و هر یک نشان دهنده چالش های خاص خود است. آنها پر از تله هستند و شما باید به شدت مراقب آنها باشید. تکمیل آنها بهتون یک skill point می دهد، که برای آپگرید لول تون برای مبارزه با حریفان خاص کمک می کند.

A REBEL STRIKE

۶) A REBEL STRIKE

این کوئست نیمه دوم یک کوئست دیگر در بازی Assassin’s Creed: Origins است. پس از نجات یک سرباز شورشی از نیروهای Ptolemy، شما این گزینه را دارید که به آن سرباز کمک کنید تا انتقام پدر و مادر کشته شده اش را بگیرد. یک گروه مقاومت معرفی می شود و Bayek به طور خلاصه با آنها کار می کند تا اطلاعات مناسبی به دست آورد. سپس با کمک شما به مکانی که دشمن در آن قرار دارد حمله می کنند و آن سرباز می تواند انتقام خود را بگیرد.

 

بیشتر بخوانید: معرفی ۸ بازی پلتفرمر برای PS4

THE CHAMPION

۵) THE CHAMPION

در Krokodilopolis، شما با پیرمردی ملاقات می کنید که درگیر یک دعوای خیابانی است. پیرمرد یکی از اعضای سابق این عرصه بود که به خاطر پیروزی های فراوانش معروف بود. با گذشت سالها، او مجبور شده است به مبارزه در نزدیکی میدان نبر برای افرادی که توانایی پرداخت هزینه ورود به آن را ندارند بسنده کند.

با این کار، Bayek تصمیم می گیرد به او کمک کند تا در چند مبارزه پیروز شود، در حالی که پیرمرد استعدادهای Bayek را تقویت می کند. این نمونه ای از بی شمار شخصیت های جالب بازی Assassin’s Creed: Origins است که ارزش شرکت در ساید کوئست را دارند.

ACCIDENTAL PHILOSOPHER

۴) ACCIDENTAL PHILOSOPHER

Accidental Philosopher در اوایل بازی Assassin’s Creed: Origins به شما پیشنهاد می‌شود. در این کوئست از شما خواسته میشود که مرد جوانی را پیدا کند که بیش از آنچه که باید برای مادرش دردسر ایجاد می‌کند. Bayek باید از مهارت های مخصوص خود برای یافتن این بچه استفاده کند که به لطف رفتار خودش به شدت آسیب دیده است. سپس Bayek او را به خانه‌اش راهنمایی می‌کند، جایی که قرار است توسط مادرش دعوا شود! این کوئست بهتر است در لول ۱۹ انجام شود.

PHYLAKES' PREY

۳) PHYLAKES’ PREY

این کوئست پس از کشتن یک Phylakitai  توسط شما آغاز می شود. سپس شما مجبور می شوید با شکارچیانی که دنبال جایزه هستند و آنها نیز در جستجوی آنها هستند مقابله کند. این به عنوان راهی برای تغییر نحوه برخورد شما با هر منطقه جدیدی است که وارد آن می شود. با این حال، کوئست های دیگر به شما این امکان را می‌دهد که در یک نبرد با Phylakes مبارزه کند. پیروزی در آن، سلاح های ویژه خود را در Assassin’s Creed: Origins به شما می دهد.

PLIGHT OF THE REBELS

۲) PLIGHT OF THE REBELS

این در واقع یک کوئست بسیار طولانی در Assassin’s Creed: Origins است. از شما خواسته می شود تا چند کودک خردسال را پیدا کنید که گم شده اند. این کوئست شامل سفر Bayek برای آزادی تعدادی از سربازان شورشی است، قبل از اینکه به جایی که بچه ها هستند برود.

آنها که در دو منطقه مختلف قرار دارند، نیاز دارند که Bayek هم در تیراندازی با کمان و هم در شمشیر مفید باشد. یکی از بچه ها در واقع خیلی شجاع است و به تنهایی با نیروهای Pharoah مبارزه می کند.

REUNION

۱) REUNION

Assassin’s Creed: Origins شما را با تعدادی شخصیت از قبل از اینکه Bayek به سمت هدفش برود آشنا می کند. در Reunion، شما با Tahira، زن جوانی که کنترل eagle senu را دارد، ملاقات می کنید. Tahira از شما برای پس گرفتن برخی از حیواناتی که توسط رومی ها گرفته شده است، کمک می خواهد.

Tahira شخصیتی دوست داشتنی است، شخصیتی که از شما کمک می خواهد، اما به نظر نمی رسد که نیازی به کمک داشته باشد، زیرا او به تنهایی یک جنگجوی حرفه ای است. شما با همدیگه کار می کنید و یک اردوگاه رومی را نابود و آزاد می کنید و در ادامه داستان های مختلفی رو هم باهمدیگه میسازید!

 

بیشتر بخوانید: چطوری Loki را در Assassin’s Creed Valhalla شکست بدهیم؟

 

نوشته های مرتبط

5 2 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x