Xbox Game Pass امروز 3 بازی جدید اضافه می کند.

Xbox Game Pass امروز ۳ بازی جدید اضافه می کند.

Xbox Game Pass

Xbox Game Pass نه یک، نه دو، بلکه سه بازی جدید را امروز به این سرویس اضافه می‌کند و به طرفداران تنوع خوبی از تجربه بازی های جدید می‌دهد.

Xbox Game Pass

Xbox Game Pass در ماه جولای با نوسانی عرضه شد و با اضافه کردن نه یک، نه دو، نه سه، بلکه در مجموع چهار بازی شگفت‌انگیز به این سرویس، ماه را افتتاح کرد. پیش از این، Last Call BBS تنها بازی معرفی شده برای Xbox Game Pass در ۵ جولای بود، اما Yakuza 0، Yakuza Kiwami 1، Yakuza Kiwami 2 و Solasta: Crown of the Magister همگی در همان روز در سرویس Game Pass منتشر شدند.

البته، عنوان Game Pass به طور مداوم به این سرویس اضافه می کند، با سه عنوان دیگر امروز، یکی در حال حاضر برای ۱۲ جولای برنامه ریزی شده است، پنج عنوان دیگر در ۱۴ جولای، یکی در ۱۹ جولای و یکی در ۲۶ جولای. البته، در حالی که بازی های بیشتری وجود دارد. بدون شک در اواسط ماه اعلام خواهد شد، ۵ جولای ثابت می کند که بازی های جدید هر لحظه ممکن است حذف شوند. به نظر نمی رسد امروز هیچ بازی غافلگیر کننده ای وجود داشته باشد، اما سه بازی جدید در Game Pass همیشه مورد استقبال قرار می گیرند.

در ۷ جولای، DJMax Respect V، Matchpoint: Tennis Championships و Road 96 همگی به مجموعه Game Pass ملحق می شوند. Matchpoint فقط برای نسخه کنسول Xbox Game Pass عرضه می‌شود، در حالی که دو نسخه دیگر روی رایانه‌های شخصی و Cloud نیز در دسترس خواهند بود. DJMax Respect V یک بازی ریتم کامل با موزیک ویدیوهای فول اچ دی، چندنفره، حالت بازی جدید برای این فرنچایز و موارد دیگر است که با هنرمندان محبوبی مانند Marshmello کامل شده است.

Xbox Game Pass

Matchpoint: مسابقات قهرمانی تنیس، بدون تعجب، یک بازی تنیس است. دارای ویژگی‌های مدرن، با تجربه واقعی در دادگاه، حالت حرفه‌ای عمیق، سیستم رقابت، و موقعیت‌یابی تاکتیکی و واقع‌گرایی هدف‌گیری است. در همین حال، Road 96 بر اساس یک سفر جاده‌ای است که بر مکان‌های هیجان‌انگیز، افراد غیرمعمول و انتخاب‌های در حال تغییر جهان تمرکز دارد. Road 96 دارای «هزاران مسیر» برای شخصی‌سازی ماجراجویی است.

همانطور که گفته شد، چندین بازی دیگر نیز برای چند روز آینده برنامه ریزی شده است، اما طرفداران همچنین باید بدانند که چندین بازی در اواخر این ماه حذف خواهند شد. Atomicrops، Carrion، Children of Morta، Cris Tales، و Lethal League Blaze همگی Xbox Game Pass را در ۱۵ ژوئیه ترک می‌کنند. همه آن‌ها را می‌توان با تخفیف خریداری کرد، اما یک مورد قوی وجود دارد که حداقل سعی کنید چندین مورد از آن‌ها را قبل از حذف شدن.  بخصوص Carrion، Children of Morta و Cris Tales را بازی کنید.

مهم نیست که چه اتفاقی می‌افتد، افزوده‌های Xbox Game Pass همیشه از بازی‌هایی که می‌روند پیشی می‌گیرد، زیرا در نیمه اول این ماه ۱۴ بازی اضافه می‌شود و تنها ۵ بازی از دست می‌دهند. هنوز اطلاعات آن مشخص نیست، اما احتمالاً نیمه دوم Xbox Game Pass در جولای ۲۰۲۲ خواهد بود. بسیار شبیه باشد.

اگر که از این مقاله خوشتان آمده حتما نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید و برای دیدن اخبار بیشتر اینجا کلیک کنید.

مشترکین Xbox Game Pass هر ماه تعداد انگشت شماری بازی رایگان دریافت می کنند.

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x