Final Fantasy Remake

تاریخ احتمالی انتشار Final Fantasy 7 Remake لو رفت

Remake

تاریخ احتمالی انتشار Final Fantasy 7 Remake لو رفت

 

به نظر می رسد که GeForce Now یک افشای اطلاعات گسترده دیگر داشته است و یکی از نکات مهم در این مورد، تاریخ انتشار احتمالی Final Fantasy 7 Remake برای PC است. اگرچه این بازی در واقع هنوز برای PC معرفی نشده است، اما می دانیم که این یک بازی انحصاری زمان بندی شده تا سال ۲۰۲۱ است. تاریخی که GeForce Now  فاش کرده است، ۱ ژوئن ۲۰۲۲ است، که با اطلاعات کمی که در مورد قرارداد انحصاری زمان بندی شده برای این بازی داریم مطابقت دارد.

 

طرفداران سری فاینال فانتزی به دنبال جزئیاتی در مورد اینکه چه زمانی ممکن است Final Fantasy 7 Remake به پلتفرم های دیگر عرضه شود، هستند. این آخرین افشای GeForce Now نزدیک‌ترین تاریخی است که ما را به جزئیاتی در مورد زمان عرضه بازی در PC میرساند، پس می توان فرض کرد که اگر این تاریخ برای PC صحیح باشد، بازی در همان تاریخ برای کنسول های Xbox نیز عرضه می شود.

 

هنوز خیلی زود است که بگوییم این افشای GeForce Now چقدر دقیق است. اولین مورد فقط در سپتامبر فاش شد. با این حال، حداقل یک بازی، God Of War، افشای اولیه بود و اکنون اعلام شده است.

آنچه در مورد Final Fantasy 7 Remake می دانیم، به این تاریخ عرضه بالقوه کمی اهمیت می دهد. بازی Final Fantasy 7 Remake در ابتدای ژوئن امسال برای PS5 منتشر شد. ۱ ژوئن ۲۰۲۲، یک سال فاصله بین نسخه ها ایجاد می کند. شاید یک دوره انحصاری یک ساله؟

می دانیم که نسخه انحصاری بازی Final Fantasy 7 Remake برای PS5 حداقل تا پایان سال ۲۰۲۱ ادامه دارد.شاید بازیکنان PC در  تابستان آینده  Remake مورد انتظار را تجربه کنند.

 

 

با ما همراه باشید تا اگر اطلاعات جدید از این بازی در دسترس قرار گرفت اولین نفر مطلع شوید.

 

 

بیشتر بخوانید: فورتنایت بزودی در چین تعطیل میشود!

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x