Gran Turismo 7

Gran Turismo 7 دارای بیش از ۹۰ مسیر و ۴۲۰ ماشین خواهد بود!

Gran Turismo 7

ویژگی های هیجان انگیز Gran Turismo 7

طبق اخبار و اطلاعاتی که تا به حال منتشر شده اند، Gran Turismo 7 به نظر یکی از بهترین های سری خودش خواهد بود.

اگر بگوییم برای Gran Turismo جدید یک “انتظار طولانی” وجود داشته است، بیراه نگفته ایم؛ با عرضه نسخه قبلی Gran Turismo 6 بر روی PS3 در سال ۲۰۱۳، طرفداران بازی های racing پلی استیشن با حسادت تماشای همتایان ایکس باکس خود که از چندین نسخه Forza لذت می برند، رها شده اند. خوشبختانه طرفداران بالاخره می‌توانند نفس راحتی بکشند، زیرا تنها چند ماه دیگر به Gran Turismo 7 باقی مانده است – و یک خرده‌فروش ژاپنی جزئیات تازه‌ای را فاش کرده است.

طبق یک جزوه جدید، Gran Turismo 7 دارای بیش از ۹۰ مسیر مسابقه خواهد بود، دارای ۴۲۰ ماشین برای مسابقه است و ادعا می کند که همه پیست ها دارای “آب و هوا و مناظر واقعی” هستند.

کتابچه رایگانی که توسط فروشگاه ژاپنی Yodobashi Camera توزیع شده توسط کاربر PettyWingman در انجمن طرفداران GT Planet ترجمه شده است و بیان می‌کند که بازیکنان می‌توانند اتومبیل بخرند، بفروشند و تیونینگ کنند و از یک گاراژ بزرگ استفاده کنند و به شما امکان می‌دهد ۱۰۰۰ وسیله نقلیه را ذخیره کنید و ترکیب گسترده ای از ماشین های مدرن و کلاسیک را برای بازیکنان فراهم میکند. طرفداران Gran Turismo  همچنین از شنیدن اینکه این جزوه بازگشت حالت GT را تأیید می کند احتمالا خوشحال خواهند شد.

Gran Turismo 7

تا الان چه چیز هایی درباره این بازی مورد انتظار میدانیم؟

Brand Central: یک مرکز خرید که بیش از ۶۰ برند خودرو جمع آوری می کنند. شما می توانید بیش از ۳۰۰ خودروی پس از سال ۲۰۱۱ را در اینجا خریداری کنید.

 فروشنده ماشین های دست دوم: ماشین هایی که مدت هاست تولیدشان متوقف شده است در اینجا ردیف می شوند. خودروهای تاریخی ژاپنی در دهه ۸۰ و ۹۰ نیز در دسترس هستند. ترکیب هر روز به روز می شود.

 گاراژ: پایه اصلی شما در بازی. حداکثر ۱۰۰۰ ماشین را می توان ذخیره کرد و می توانید به ماشین خودتان برسید و آن را آماده کنید.

فروشگاه تیونینگ: موتور، لاستیک، ترمز، سیستم تعلیق و غیره. مقدار زیادی از قطعات تنظیم موجود است. همچنین می توانید سوپرشارژر، توربوشارژر، کاهش وزن و افزایش استحکام را خریداری کنید.

 

GT Auto: ماشین خودتان را اینجا خوشگل کنید! بیش از ۱۳۰ چرخ و بیش از ۶۰۰ قطعه برای روی ماشین ردیف شده اند. تعویض روغن، کارواش، رنگ آمیزی و ویرایش لیور نیز موجود است.

Scapes: بیش از ۲۵۰۰ مکان عکس در ۴۰ کشور در سراسر جهان. ماشین خود را در یک صحنه زیبا قرار دهید و عکس های واقعی HDR بگیرید.

مرکز گواهینامه: تکنیک رانندگی را از ابتدا یاد بگیرید. شما می توانید از تکنیک های اولیه تا رانندگی های مختلف برای هر ماشین و دوره یاد بگیرید.

چالش ماموریت: نبرد ۰-۴۰۰ متر، دریفت، چالش حداکثر سرعت، “Music Rally” که می توانید با music مسابقه دهید و غیره. شما می توانید رویدادهای منحصر به فردی را تجربه کنید که با مسابقه های معمولی متفاوت است.

World Circuits: تور های جهانی مانند Le Mans و Nürburgring، تور تخیلی محبوب مانند Trail Mountain… بیش از ۹۰ طرح بندی در این بازی وجود دارد.

 

Gran Turismo 7 قرار است در تاریخ ۴ مارس ۲۰۲۲ برای پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۵ عرضه شود.

 

 

بیشتر بخوانید: مورد انتظار ترین بازی های ۲۰۲۲

 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x