نسخه نسل بعدی GTA V در ۲۴ اسفند منتشر میشود

راکستار قصد رها کردن GTA V را ندارد!‌

GTA V next gen

Rockstar اعلام کرده است که نسخه نسل بعدی GTA V و GTA Online را برای PS5 و Xbox Series X/S را در تاریخ ۱۵ مارس(۲۴ اسفند) خواهد آورد.این استودیو در ابتدا قرار بود در نوامبر ۲۰۲۱ عرضه شود، در سپتامبر سال گذشته، استودیو اعلام کرد که نسخه نسل بعدی را به ماه مارس منتقل کرده است اما تاریخ آن مشخص نشده بود.

اگر نسخه نسل بعدی را انتخاب کنید، می‌توانید حالت‌های گرافیکی جدید تا رزولوشن ۴K، تا ۶۰ فریم در ثانیه، ارتقاء بافت و فاصله ترسیمی، گزینه‌های HDR و ردیابی پرتو، و همچنین زمان بارگذاری سریع‌تر، صدای سه بعدی و ویژگی‌های خاص پلتفرم مانند بازخورد لمسی پیشرفته و موارد دیگر را داشته باشید. ویژگی های جذابی است!

بازیکنان فعلی GTA V می‌توانند پیشرفت بازی خود را از حالت Story Mode و شخصیت‌های GTA Online فعلی به PS5 و Xbox Series X/S با یک بار مهاجرت در زمان راه‌اندازی انتقال دهند.

به علاوه، همانطور که قبلاً به شما گفتیم، یک نسخه مستقل جدید از GTA Online برای PlayStation 5 و Xbox Series X/S در زمان عرضه منتشر خواهد شد و سه ماه اول به صورت رایگان در اختیار بازیکنان پلی استیشن ۵ قرار خواهد گرفت.

و فراموش نکنید، اگر GTA Online را روی PS4 بازی می‌کنید و عضو پلی‌استیشن پلاس هستید، می‌توانید با مراجعه به فروشگاه پلی‌استیشن در ابتدای هر ماه تا زمان راه‌اندازی GTA Online در پلی‌استیشن ۵، ۱,۰۰۰,۰۰۰ دلار GTA دریافت کنید.

اگر به تازگی بازی را شروع کردید کد های تقلب بازی را بلدید؟ اگر خیر ما یک لیست کامل از کد های تقلب GTA V در گذشته درست کردیم که آن را اینجا میتوانید ببینید.

 

 

بیشتر بخوانید: راکستار تایید کرد که GTA 6 در حال ساخت است

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x