Thymesia

عرضه ی بازی Thymesia تا ۲۰۲۲ تعویق خورد

Thymesia یک بازی اکشن ماجراجویی آینده نگرانه است که شما را در نقش یک پزشک مبارزه با طاعون قرار می‌دهد تا با بیمارانی که با جهش این بیماری تبدیل به موجوداتی شبیه زامبی شده اند مبارزه کنید.

Thymesia

این بازی RPG اکشن پرسرعت و جذاب و نفس گیر دارای حالات سنگین مبارزه ای مانند بازی Dark Souls است و اگر به بازی های سخت و عذاب آور علاقه دارید، Thymesia میتوانید یک انتخاب خوب برای شما باشد!

بازی Thymesia قرار بود در ۷ دسامبر عرضه شود اما به دلیل همه گیری ویروس COVID-19 روند کار استودیوی سازنده ی بازی یعنی OverBorder با وقفه مواجه شد و توسعه دهندگان، تاریخ عرضه ی این بازی را به اوایل سال ۲۰۲۲ موکول کردند.

Thymesia

توسعه‌دهنده ی بازی بیان می‌کند که می‌خواهد Thymesia بهترین و بی نقص ترین عملکرد را در زمان عرضه داشته باشد  و نظر کاربران و علاقه مندان دنیای گیم را به خود جلب کند.

شخصیت اصلی بازی Thymesia یک پزشک جهش یافته با ظاهری نیمه انسان و نیم نیمه کلاغ است که با بیماران طاعون زده مبارزه میکند!

شخصیت شما و گیم پلی این بازی کمی عجیب است، شخصیت شما در این بازی Corvus نام دارد و می تواند بیماری ها را از بدن دشمنان خارج کند، سپس آنها را به سلاح هایی مانند داس یا شمشیر تبدیل کند و در مبارزات با دشمنان از آن استفاده کند!

Thymesia

همچنین می توانید با تبدیل شدن به کلاغ، به سوراخ ها و حغره های کوچک محیط بازی نفوذ کنید و مسیر انجام مراحل را ساده تر و کوتاه تر کنید.

به لطف گیم پلی زیبا و جذاب بازی، پایان های مختلفی برای شما در انتهای برای شما در نظر گرفته شده است که مستقیما با تصمیم های شما در طول بازی در ارتباط است!

این بازی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری X/S عرضه می شود.

برای اطلاع از آخرین اتفاقات دنیای گیم روی اخبار کلیک کنید 

 

 

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x