Riot

کارگردان Valorant روی پروژه جدید کار می کند

کارگردان Valorant روی پروژه جدید در Riot Games کار می کند

جو زیگلر از Riot Games با نقش خود به عنوان کارگردان بازی Valorant خداحافظی می کند تا روی چیز جدیدی در استودیو Riot Games کار کند.

این خبر از طریق پست جدیدی توسط زیگلر در وب سایت رسمی Riot Games منتشر شده است که در آن او به هشت سال گذشته خود در آنجا پرداخته است. او فاش می‌کند که Valorant که سال گذشته به‌طور رسمی منتشر شد، چیزی است که او هشت سال به‌عنوان کارگردان بازی روی آن کار می‌کرد و اکنون زمان آن فرا رسیده است که او کار را روی پروژه دیگه ای در Riot Games ادامه دهد.

joe

پیام کارگردان

زیگلر می نویسد: “با قلبی سرشار از سپاس و هیجان عمیق است که امروز با اخباری نزد شما می آیم.” پس از هشت سال کار بر روی Valorant، ساختن آن از پایه با تیمی از توسعه دهندگان متعهد و پرشور که به طور خستگی ناپذیر برای خدمت به همه شما با احترام و تحسینی که شایسته آن هستید، کار کرده اند، من از نقش کارگردان بازی دست می کشم و کارگردانی شوتر تاکتیکی Valorant رو به دوست خوبم، اندی هو [مدیر ارشد کارگردانی بازی در Riot Games ] میدم.”

زیگلر گفت که هو کسی است که سال‌های زیادی روی Valorant کار کرده است و تعهد او به این  شوتر تاکتیکی استانداردهای بالایی از الهام را برای توسعه‌دهندگان بازی تعیین می‌کند. زیگلر همچنین گفت که او مطمئن است که زمان هو به عنوان کارگردان جدید شاهد رشد و تکامل Valorant در هر سال خواهد بود “تا حتی بهتر از آن چیزی شود که من می توانم تصور کنم.”

andy

بیشتر در مورد زیگلر

او در Riot می‌ماند، اما «کار جدیدی را آغاز می‌کند به این امید که حتی بتوانیم سطح تأثیر شگفت‌انگیزی که Valorant تاکنون داشته است را خنثی کنیم. این می تواند به معنای هر چیز باشد – شاید او در حال کار روی یک بازی برای Riot در ژانری محبوب است که استودیو هنوز آن را لمس نکرده است، دقیقاً مانند موفقیت Valorant در ژانر شوتر تاکتیکی که تحت سلطه افرادی مانند Counter-Strike بود. : تهاجمی جهانی. شاید این بدان معناست که او در حال کار روی یک بازی جدید است که در همان دنیای Valorant قرار دارد. فعلا فقط زمان مشخص خواهد کرد.

بیشتر در مورد Riot Games:

آنچه درباره Project L می دانیم (۲۰۲۱)

رویداد arcane در بازی های riot games

بررسی بازی The Ruined King (2021)

نقد و بررسی سریال Arcane

بازی Hextech Mayhem عرضه شد

نگاهی به رویداد sentinels of light

نوشته های مرتبط

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x